Marketing 4.0: het antwoord op de wereld van nu.

In een snel veranderende wereld worden mensen, bedrijven en apparaten steeds meer met elkaar verbonden. Nieuwe technieken maken het mogelijk om 24/7 met klanten in verbinding te zijn en te blijven vanuit de ‘customer first’-strategie. Bedrijven die hun klanten het beste in hun hedendaagse behoeften kunnen voorzien, hebben loyale klanten voor altijd!

Four Zero helpt bedrijven (B2B) om de behoeften van hun klanten nóg beter in kaart te brengen en hen optimaal te bedienen met de meest innovatieve marketingoplossingen.

Online en offline. Van strategie tot uitvoering.

Doelmatig en doelgericht.

Merk en strategie

Merkstrategie & Positionering

Een sterk merk begint bij een sterke bedrijfsfilosofie. Wat zijn de ambities en de drijfveren van je  bedrijf. Waar sta je voor en wat zijn je kernwaarden? Vertaal dit naar een merk en zorg dat de markt (in) je gelooft!

Branding & Identiteit

De branding en identiteit van een merk bepalen hoe je merk eruit ziet en hoe je je als merk gedraagt. Je wil dat je merk over alle communicatiekanalen heen een uniforme uitstraling heeft die herkenbaar is. Je visuele uitstraling en de tone-of-voice moeten daarin consistent zijn.

Doelgroepanalyses & Persona's

Werkelijk je klanten kennen en weten waar je waarde kan creëren is een hele uitdaging. Prijs en kwaliteit zijn niet de enige criteria waar een klant zijn of haar keuze op baseert. Onderzoek waarmee je echt de harten van een klant kan veroveren, ontdek hoe de klantenreis (customer journey) eruit ziet en creëer merkambassadeurs voor altijd.

Marketing- & Communicatieplan

Van doelstellingen naar concreet actieplan. Wat ga je doen om klanten te werven, te converteren en om te zetten naar oprechte merkambassadeurs? Gebruik de kennis die je hebt opgedaan over jouw klanten en neem een klant mee op reis aan de hand van campagnes en communicatietrajecten.

Actief en zichtbaar.

Online marketing

Websites, apps & portals

Je website is dé etalage van je bedrijf. Het biedt de mogelijkheid om je klant te tonen wie je bent, waar je voor staat en welke producten of diensten je hen biedt om de wensen en behoeften te vervullen. Een goede website is goed vindbaar, duidelijk en gemakkelijk te gebruiken.

Lead generation

Lead Generation gaat over het aangaan van een relatie tijdens en na het koopproces (buyer journey), door te luisteren naar de behoeften van de klant en hen te voeden met relevante informatie over je product of dienst. Gebruik de data en statistieken om steeds meer klanten te converteren of herhalingsaankopen te stimuleren.

Zoekmachinemarketing (SEO)

Zoekmachines zijn doorgaans het startpunt van een klantenreis. Het belang van vindbaar in zoekmachines zijn ziet iedereen. Toch is het een uitdaging, gezien de enorme concurrentie. Zoekmachine optimalisatie (SEO) en zoekmachine adverteren (SEA) via Google AdWords zijn niet te missen kansen voor bedrijven om beter vindbaar te zijn.

Contentmarketing & Social media

Content is king, of het nu blogs, vlogs, video’s of teksten zijn! Content is informatie, in welk format dan ook. Content is waardevol voor de ontvanger doordat het informatief, relevant of gewoon het vet is. Hoe je jouw (product)informatie in een vorm giet hangt af van je doelgroep en communicatiekanalen.

Dienstverbanden

Er kunnen verschillende dienstverbanden aangegaan worden. Afhankelijk van de situatie kunt u bepalen wat het meest prettig voor u is. Op de volgende manieren ben ik inzetbaar:

  • Projectbasis (afgekaderd)
  • Abonnement, een vast aantal uren per maand
  • Interim
  • Inhouse-marketeer
Projectbasis

Ik ben voor een bepaalde periode inzetbaar als project manager op bijv. ontwikkelingstrajecten voor websites, apps en het uitrollen van marketingcampagnes.

Interim

Als interim professional ben ik voor bepaalde of onbepaalde tijd inzetbaar ter vervanging of ter uitbreiding van uw personeel.

Abonnement

Wilt u weten waar u aan toe bent? Neem dan een abonnement. Voor een vast aantal uren per maand help ik bedrijven met de marketingactiviteiten die voor hen wenselijk zijn.

In-house marketing

Klanten

Latest News

Even voorstellen ..

Freelance Online Marketeer & Project Manager
Jurian Bruggink

Ik ben Jurian Bruggink, Freelance Digital Marketeer & Project Manager. Als Digital Marketeer & Project Manager heb ik jarenlange ervaring aan de bureauzijde. Daarnaast ben ik werkzaam geweest voor de corporate communicatie-afdeling van een grote multinational.

De werkzaamheden die ik heb uitgevoerd binnen nationale en internationale omgevingen hebben me tot vele inzichten gebracht, waarvan ik nu mijn eigen(tijdse) zienswijze heb gevormd.

Hoe ik werk?

Creatief & Vernieuwend

Naast structuur en organisatie is creativiteit en een ‘open mind’ belangrijk voor de invulling van een marketingstrategie. Echte onderscheid wordt gemaakt door te vernieuwen en te veranderen.

Gestructureerd & georganiseerd

Dat schept duidelijkheid en zekerheid voor de klant, voor mij en een eventuele derde partij. Door doelen te stellen, kunnen we effectief en efficiënt werken aan jouw ambities.

Samenwerking

De kracht zit ‘em in de samenwerking. Door samen te werken met andere partijen kunnen we tot de beste resultaten komen en jouw ambities en doelen realiseren.

Kennismaken? Graag maak ik een afspraak!

Walstraat 51
7462 AH Rijssen
E: jurian@fourzero.nl
T: +31 (0)6 2008 0016

KVK nr. 71020047
BTW nr. NL002212492B96