
Welkom in de Experience Economy!
Het boek Experience Economy werd al in 1999 geschreven door Joseph Pine and James Gilmore. Hierin voorzien zij de verschuiving van
Ondertekstje a
In een snel veranderende wereld worden mensen, bedrijven en apparaten steeds meer met elkaar verbonden. Nieuwe technieken maken het mogelijk om 24/7 met klanten in verbinding te zijn en te blijven vanuit de ‘customer first’-strategie. Bedrijven die hun klanten het beste in hun hedendaagse behoeften kunnen voorzien, hebben loyale klanten voor altijd!
Four Zero helpt bedrijven (B2B) om de behoeften van hun klanten nóg beter in kaart te brengen en hen optimaal te bedienen met de meest innovatieve marketingoplossingen.
Online en offline. Van strategie tot uitvoering.
Wil je weten hoe jouw marketing ervoor staat? Laat in het onderstaande formulier je bedrijfsgegevens achter! Ik geef je vervolgens een Gratis Marketing Check Up en beschrijf kort op welke gebieden te verbeteren valt. Offline en Online.
Een sterk merk begint bij een sterke bedrijfsfilosofie. Wat zijn de ambities en de drijfveren van je bedrijf. Waar sta je voor en wat zijn je kernwaarden? Vertaal dit naar een merk en zorg dat de markt (in) je gelooft!
De branding en identiteit van een merk bepalen hoe je merk eruit ziet en hoe je je als merk gedraagt. Je wil dat je merk over alle communicatiekanalen heen een uniforme uitstraling heeft die herkenbaar is. Je visuele uitstraling en de tone-of-voice moeten daarin consistent zijn.
Werkelijk je klanten kennen en weten waar je waarde kan creëren is een hele uitdaging. Prijs en kwaliteit zijn niet de enige criteria waar een klant zijn of haar keuze op baseert. Onderzoek waarmee je echt de harten van een klant kan veroveren, ontdek hoe de klantenreis (customer journey) eruit ziet en creëer merkambassadeurs voor altijd.
Van doelstellingen naar concreet actieplan. Wat ga je doen om klanten te werven, te converteren en om te zetten naar oprechte merkambassadeurs? Gebruik de kennis die je hebt opgedaan over jouw klanten en neem een klant mee op reis aan de hand van campagnes en communicatietrajecten.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Het boek Experience Economy werd al in 1999 geschreven door Joseph Pine and James Gilmore. Hierin voorzien zij de verschuiving van
Growth Hacking (ook wel Growth Marketing), wat is het eigenlijk? Growth Hacking gaat over het doelgericht optimaliseren van digitale koopprocessen door
Walstraat 51
7462 AH Rijssen
E: jurian@fourzero.nl
T: +31 (0)6 2008 0016
KVK nr. 71020047
BTW nr. NL202085235B01